Přišlo e-mailem: moje osobní zkušenost s Czech Defence League

22. 07. 2014 17:00:46
Díky tomuto blogu mi na e-mail chodí mnoho e-mailů. Tu kritické, tu výhrůžné, čas od času ale i vyjadřující podporu. Ale jeden e-mail vybočil z řady. Napsala ho soba jež nechce být jménována, což respektuji. Píše o konkrétní zkušenosti s lidmi z islamofobní scény. Konkrétně s lidmi z organizace Czech Defence League.
Část e-mailu
Část e-mailue-mail
"Dobrý den pane Cempere,
četl jsem Váš článek
a jsem naprosto šokován. Opravdu se lidé z okruhu CZDL dali dohromady s nácky? To je šílené, věděl jsem jsem, že jsou trošku na hlavu :-), ale nečekal jsem že tak moc.
Abych se Vám trochu představil.
Svého času jsem byl nejradikálnějším z nich. Byl jsem jediný, koho se muslimové báli, protože věděli, že razím postup " krev za krev ", ale také jsem razil tezi, že muslimové v ČR nejsou nebezpeční, protože nemají důvod být nebezpeční. Jsou jen malou skupinkou.
Možná že jsem trošku sobecký a řeším v první řadě své problémy, ale o spojení s neonacisty jsem nikdy ani neuvažoval a proto mne udivuje, že Konvička ano.
CZDL byl původně můj nápad a mělo jít o organizaci za obnovu republiky na základě logiky a rovnosti. Jsem radikál pragmatismu nikoli rasizmu.
Původně jsem je měl za odpůrce tmářství, ale ukázalo se, že jim nejde o řešení nějakého problému, ale o typický tupý boj skupin za jejich zájmy o nic víc. Nakonec jsem nad ČR zlomil hůl a žiji v zahraničí.
U nich nejde o Islamofoibii, jde o frustraci z neúspěchů v osobním životě ( řada z nich je svobodná a bezdětná - Konvička, Bratková a Schmid ), poznal jsem je dobře. Nedělejte z jejich nýmandství fobii :-) Jsou bohužel jen zakomplexovaní a to co dělají dělají špatně !!!
Proč Vám vlastně píši. Jste očividně mladý muž plný entuziazmu, ale své síly napínáte směrem k lidem, kteří za to nestojí. Konvička a spol jsou jen hloupoučcí lidé bez schopnosti upoutat širší masu voličů, aby mohli svůj pitoreskní boj vyhrát. Nerad se dívám, jak mrháte časem na ty hlupáky.
Mohu Vám radit, protože jsem sám dělal to samé, jen z druhé strany a byla to chyba. Ten čas Vám nikdo nevrátí a tak jak jsem poznal muslimy, oni si poradí sami.
Závěrem Vás prosím o zachování mlčenlivosti o mém jméně a mail adrese, věřím, že tam učiníte :-) nejste jako oni. Jinak obsah klidně pusťte ven :-)
S pozdravem,
XXX."
S daným člověkem jsem prohodil ještě několik e-mailů. Dovolím si zveřejnit několik zajímavých pasáží:

"Jejich napojení na neonacisty je zcela evidentní, jeďte po této linii, zdiskreditujete je spolehlivě :-) "
"Mohu Vám poskytnout velice humorný příběh o paní, která si hrála na mladou holku a všichni jsme ji brali vážně. Nakonec se ukázalo, že je to fake profil ale ona byla ve všech i těch nejtajnějších skupinách :-D Byla i tam kam ani Konvička nemohl :-) "
Další pasáž psaná bez znamének.
"Ta pani si na FB rikala Nela Jungmannova, byla vsude, naprosto vsude. Kdyz jsem zjistil ze neexistuje, odpalil jsem to na FB a skoro nikdo mi neveril ze to tak je. Ovsem mel jste videt jak vsichni soucitili, kdyz si ta prsata blondynka zlomila nozicku atd :-D ty srdceryvne vzkazy nasledne se ukazalo, ze madam ma cca 200 kilo a je jen zavisla na siti a hraje si na nekoho jineho. Nedivil bych se, kdyby pod jinym pseudonymem brazdila FB tech (vzpuštěné neslušné slovo) dodnes :-)
Spis bych rekl, ze ono to vedeni ani nema, nema to koncepci ani strategii, nema to nic co ma druha strana. Muslimova v CR tak jak jsem je poznal maji hiearchii, CZDL je " bordel ". Vetsina z tech, kteri meli sanci Islam v CR opravdu " znicit " se davno distancovala."

Autor: Jan Cemper | úterý 22.7.2014 17:00 | karma článku: 10.86 | přečteno: 1354x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 184 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 13.72 | Přečteno: 205 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 28.75 | Přečteno: 611 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.27 | Přečteno: 529 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.92 | Přečteno: 472 | Diskuse
Počet článků 219 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2120

Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...