Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J74a21n 49R97á18ž

25. 6. 2013 14:56

Autorem, to je pitomost smíchat dvě tak rozdílná  témata do jednoho článku. Toto je výsledek: Jako konzervativně uvažující občan ČR (Ne-Pražák!) mám rád historický odkaz předků a tak zřejmě přijedu do Prahy protestovat proti zdecimováni části historického centra Prahy. 

Ovšem ta druhá "pozvánka" u mne vyvolala přesně opačnou reakci než zamýšlel autor. Přečetl jsem si návrh zákona a stal se ze mne jeho podporovatel! Myslím si totiž,že nekontrolovaná benevolentní migrace civilizační odkaz předků zdevastuje, protože migranti necítí žádnou vazbu na naše předky. V mnoha zemích Evropy se benevolentní přístup k migrantům  již dnes projevuje jako destruktivní činitel. A to bych u nás nechtěl.

2 1
možnosti
Foto

zrovna včera jsem si kladl otázku, proti čemu budete protestovat příště.

Vy protestování máte jako profesi.

1 1
možnosti

P67e91t94r 90Š48v45e21c

25. 6. 2013 14:30

X Koukám, že Vy rozumíte všemu;-D;-D;-D;-D;-D

1 1
možnosti
IF

"Poslušně hlásím, pane feldkurát," poznamenal Švejk, "že je to hotovej nezmar, jako nějakej Boušek z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili od Exnerů, a vždycky se jim tam vrátil, že tam zapomněl fajfku. Lez jim tam voknem, dveřma, z kuchyně, přes zeď do lokálu, přes sklep do výčepu a byl by se spustil snad komínem, kdyby ho byli hasiči nesundali se střechy. Takovej byl vytrvalej, že by se moh stát ministrem nebo poslancem. Udělali pro něj, co mohli."

2 1
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.