Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To nechápu, kam zmizel můj příspěvek? Navíc byl slušný.

0 0
možnosti
Foto

Nejvíce se mi líbí ta korpulentní dáma s transparentem, co má na nohou kožené vysoké boty;-D Vždy miluju ochránce zvířat v kožených botech, s koženými opasky, s koženýmy somradly atd...;-D

3 0
možnosti

je mi naprosto jedno co si na svou kůži kdo nechá vypálit,  dnešní společnost je natolik schopná že i takové vegany mezi sebou snese ale pokud oni vážení vegani nejsou schopni pochopit že bez konzumace masa by tu nebyli je to jejich hloupost, tyhle poněkud trhlé myšlenky jsou možné jen v bohaté společnosti jako třeba ta naše můžeme si uživit pár takových parazitů jako jsou vegani ale kruciš ať se mi nemontují do mého jídelníčku

4 0
možnosti

;-D před chvílí jste mi tu vyčítal bonzování a ejhle, můj prvotní příspěvek už z noci je najednou pryč. Byl jen mimo téma, co ty vaše? ;-)

(a zrovna s tímhle vaším postem souhlasím, své názory na to jsem tu psala už včera a u Klušáka vás vždy podporovala, no nešť, holt jste dnes nenaložený, půjdu vám tedy z cesty).

0 0
možnosti
Foto

Dobře napsaný článek a skvělé fotky.

0 7
možnosti
Foto

Článek o sebepoškozování je fakt super. Příště od autora očekávám něco o prospěšnosti klistýrů a výplachů žaludku, pokud se do trávicího traktu dostane nedej bože molekula masa, a to vše samozřejmě s detailní filmovou a fotografickou instruktáží...

5 0
možnosti

Greenpeace sháněj dobrovolníky.

4 0
možnosti

Co to? Cikáni došli tak jste se vrhnul na záchranu zvířat?

8 0
možnosti

Stal se ze mně skoro vegetariánR^

Dal jsem si svačinku před večeří křen s jablky a jako přílohu 4 špekáčkyV

9 0
možnosti

no ve špekáčcích dneska stejně maso není.

0 0
možnosti

269 - co je to za ranch? ;-D

5 0
možnosti
Foto

2x za den 69 ....noví hippies...;-D

5 0
možnosti

Tak jsem se dnes dozvěděl, že ti vegani jsou vlastně v soukromí zástupci vyznavačů praktik sado-maso. No divné mi obě skupiny byly už dávno. Až dnes jsem se ale dozvěděl, že je to vlastně skupina jedna. 8-o

13 1
možnosti
Foto

A to víte, co se stane, když se sejde masochista se sadistou? Prožijí spolu velmi příjemné chvíle...

1 0
možnosti

Ja myslim, ze by to chtelo nejakou mensi valku ci vetsi hladomor. Lide uz blbnou z nicnedelani a planeho filosofovani nakvadrat a zase by je to vratilo do normalnich koleji.

10 1
možnosti

A vam osobne bych doporucoval motyku a par dlouhych radku cukrove repy na jednoceni. Jako posledni instanci.

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS