Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J57a68n 14R46á86ž

3. 7. 2013 16:05

Prosím,aby mi někdo z těch,kdo melou stále dokola mantru " Romům se musí pomáhat",řekl jeden jediný relevantní důvod,proč bychom jim ,měli pomáhat,když na adaptaci do naší civilizace měli cca 700 let. Ze to neměli lehké? To není důvod.Židé to taky neměli lehké,jeden pogrom stíhal druhý,židé byli hromadně vraždění, vyhánění ze svých domovů,byl jim konfiskován majetek...... a já nikdy neslyšel jediného Žida, ze by vyžadoval od kterékoliv vlády  nějakou nadstandardní péči. Proč tedy existuje aktivisty vnucovaný dojem,že Romové si pomoc zasluhují,ale o Židech se nikdy takto nehovořilo?

Panebože nejsem snad rasista,když mne ze srovnání Židů a Cikánů něco pro Romy nelichotivého napadá?

6 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.