Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A89d34a53m 98S96t92a25v96a

12. 1. 2014 20:43

Autore, děkuji Vám.

0 0
možnosti
PK

P41a82v32e54l 24K17u29r88a78l

12. 1. 2014 19:22

Zajímavé...  jenom by mne zajímalo v čem je rostlinná živočišná forma méně nevinněješí než forma živočišná že jí člověk může zabít jenom proto aby se najedl?

V čem že je to živočich nadřazenější rostlině? Já nevidím nikde nic.

Celý ten blábol ovšem je založen na něčem jiném- je to totiž předpoklad že existence čehokoli má nějaký smysl. 

Že lidský život má nějaký objektivní smysl a účel, že zvířecí život má nějaký smysl... že rostlina má smysl...

Teď ovšem: já nikde nevidím JEDINÝ náznak toho že tento předpoklad odpovídá realitě. Že si nějaký člověk stanoví osobní smysl života to beru... ovšem to je jeho rozhodnutí které je na mne nepřenosné.

Vysvětlíme pár desítek kilometrů velkému kamínku vesmíru jen tak si poletujícímu vesmírem že do toho našeho kamínku nesmí narazit jenom proto že náš život má nějaký smysl? (Ne bude nutné postavit na rampu pár set atomovek a odfouknout ho pryč... jinak zařídí že debata o smyslu života bude nepostatná protože už tu žádný život nebude.  (A naprosté většině vesmíru bude tato změna bytostně ukradená)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.