Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V podstatě o moc nejde. Historii nezměníme, je to naše historie a navíc dnes máme demokracii, svobodu slova i názorů. Všichni chceme pořád za cosi bojovat, to je přirozené, jen mi vadí, že největší "bojovníci" hledají stále jakési napřátele v dávné minulosti. Pár pomníčků jako památka na obyčejné lidi jako my, a na časy, které prožili naši předci, mno, přeci jen bych to bral s větším klidem...

1 0
možnosti
Foto

J18a13n 31C97e74m98p73e67r

18. 3. 2014 0:04

Jenže ta doba někomu vzala sny, ideály, svobodu, život... Já jsem naopak toho názoru, že od dění v letech 1938-1989 uplynulo mnoho let a tak bychom si měli přiznat i naše chyby minulosti jakkoliv to nemusí být někomu příjemné. Aneb kdo nezná historii, je nucen si ji znovu prožít.

0 1
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.