Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

doporucuji se stat zatim bretharianem, ono je dokazano ze i rostliny citi, a trpi kdyz je nekdo trha. Takze zadny chleb, natoz pivo, zadny salat, i rostlinky maji pravo na zivot. Bretharian nikomu neskodi. Zatim, treba se prijde na to ze ubira jinym kyslik, to uz se pak budete muset poohlednout po necem jine, treba asistovana sebevrazda.

0 0
možnosti
Foto

Zásadní otázka v blogu zůstala ovšem nezodpovězena, tedy se ptám, kde se, kurnik šopa, berou ta vejce??? :)

1 1
možnosti

Milý pane Cempere. Kuřata se nikdy nelíhla na rozkvetlé louce. To vám možná vykládala maminka jako pohádku. A řešení situace, jejímž popisem se snažíte čtenáře dojmout? Nejdříve musíte snížit počet obyvatel Země na nějakých přijatelných 1,5 miliardy. A pak přesvědčit zbylé obyvatelstvo, že přijatelná cena jednoho vajíčka, v dnešních cenách, bude cca 10 Kč.

3 0
možnosti
Foto

J30a68n 93C27e64m23p49e30r

9. 4. 2014 16:42

A divokén slepice je prosím líhly kde?

0 0
možnosti

Že jsou likvidováni kohoutci je mi pochopitelně líto (už jenom ze solidarity k samcům), ale je třeba si uvědomit, že jde o velkochovy, kde se kuřata uměle líhnou ve velkém, což nemá nic společného s přirozeným přírustkem tohoto živočišného druhu. Kdyby se měl každý kohoutek zachovat při životě, nebylo by za chvíli pro samé kohouty kam šlápnout.

3 1
možnosti
Foto

J45a93n 50C65e97m64p10e11r

9. 4. 2014 16:43

To je jednoduché řešení. Nelíhnout je a tudíž slepice nebudou.

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem to s vajíčkama nepřeháněl ale představa Velikonoc bez vajec je pro mně stejně absurdní jako Vánoce bez kapra a to mám rybu maximálně 2x do roka.

2 0
možnosti
Foto

J40a96n 64C17e38m74p98e72r

9. 4. 2014 16:44

Když už ne nic jiného, tak máte možnost si koupit vajíško z BIO farmy. V Bille pokud se nepletu stojí jeden kus 6,20 Kč.

0 0
možnosti

To budete mít celkem honičku, jestli budete postupně systematicky upozorňovat na všechna příkoří, která se dějí hospodářským zvířatům.

3 0
možnosti

Autore nevím co se Vám nelíbilo na mém příspěvku.. Zkusím to znovu jinými slovy, "Mé slepice se mají dobře ( mají celý dvorek, zelené na zobání, krmeny jsou kvalitní pšenicí, mají kohouta takže i v tomto směru je o ně postaráno, kuřátka vysedí na hnízdě ze sena a starají se o ně...), toto jim budu opakovat zvláště ve chvílích pro ně traumatizujících.. :-)

5 0
možnosti
Foto

J65a36n 32C61e95m78p72e39r

9. 4. 2014 14:40

Chcete abych vám hlásil až pujdu na záchod nebo proč to sem píšete? Je ten článek snad o vás a o tom jak týráte doma zvířata? :-)

0 1
možnosti
Foto

Proč jste smazal ten příspěvek?

2 0
možnosti
Foto

J49a61n 28C31e42m18p88e40r

9. 4. 2014 14:41

Nesouvisí s článkem a obecně pokusy o provokaci budu mazat. :-)

0 1
možnosti
Foto

Ó já bloud, teprve teď jsem si přečetl vaší popisku a zjistil jsem, že jste vegan. Já vás původně podezříval, že se jedná o jakousi práci a na čtenářích testujete ohlas.

Jako vegan jste musel ze své stravy vyřadit vše z živočišné říše a to ještě nevíte, jak se cítí třeba taková pšenice, ječmen či jiné rostlinky. Až se to zveřejní, pak teprve mi vás začne být líto. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Pšenice v tom suchu vyloženě strádá ale to některým nezodpovědným jedincům nezabrání jí stresovanou a naklíčenou sežr... tedy sníst.;-(

3 1
možnosti

J76a91n 30R83á13ž

9. 4. 2014 14:14

Je mi tech tvorů líto,ale to je tak vše, co s tím Vy i já můžeme dělat. Já si mohu dovolit dotovat soukromý tradiční chov nosnic, protože mi nevadí koupit čerstvé vejce za 4Kč i víc od slepice,která se může venku popelit, ale řekněte to nezaměstnaným, kteří chtějí taky vejce a pro ně je i za 2Kč drahé. Svět není spravedlivý a bez trpících. S  tím vědomím musíme všichni žít...to je realita. 

Když jsem viděl v Africe trpící žirafu, které rozpáral krokodýl břicho a ona bolesti přímo řvala nebo antilopu, které hyjena ukousla kus zadku a za živa (že hyjena žere jen mršiny je pověra) se do ní pustili ostatní ze smečky..atd, bylo mi jich stejně líto jako hladovějících dětí plných hnisavých boláků ve slumech u měst. Ale i tam mne udržovalo v reálu to, co píši v první větě. Jezděte víc po světě ale neopusťte reálný způsob myšlení, to hodně pomáhá od snových představ  jak svět funguje a vlastních možností jak to změnit.

4 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.