Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antifák Cemper směšuje nacionalismus s nacismem, to se pak nesmíme divit, že z toho vyjde takovéto lejno. Rv

0 0
možnosti
Foto

vy se vždy do něčeho zamotáte a pak nevíte, jak z toho ven

2 0
možnosti
JK

Ale potom to nemá cenu;-)

0 0
možnosti
Foto

Teď dumám nad tím, jak to okomentovat, aniž by mi to smázli.

Zkusím: skinhead nemusí být vždy totální idiot, nácek nemůže být nikdy nic jiného, než totální idiot.

Z teorie množin plyne, že určitý průnik tu je. Pan autor mohl namalovat množinu skinheadů a množinu nácků a odhadnout velikost průniku a bylo by. Včetně množiny idiotů.

Ovšem množina totálních idiotů se nemusí nutně  skládat jen z nácků a některých skinů. Tato množina  je v naší vlasti velmi veliká a protíná celé politické spektrum včetně politicky neangažovaných.

Zkuste třeba v MS Excelu udělat graf.

3 0
možnosti
Foto

To mluvíte o sobě, nebo jak to mám chápat? Mnoho lidí = já?

3 0
možnosti
Foto

J30a51n 48C77e65m91p73e52r

21. 5. 2014 17:56

"Add Cemper: „jste u mě skončil a doporučuji to všem“ si beru za osobní heslo. Přestal jsem číst Cvalína (a napsal jsem mu proč) a nebudu čísti Cempera, jakož i Hermanka"

A já se tak těšil, že jsem už nevstoupíte! :-):-):-)

0 1
možnosti
LN

..mnoho lidí....8-o.?.tím nejspíše myslíte sebe...alespoň jak jsem sledoval včera....:-P

3 0
možnosti
Foto

J65a88n 22C97e35m54p73e71r

21. 5. 2014 17:58

:-) Čekal jsem tuhle narážku. Od vás ji beru. ;-) Ne, já historii skinheads znám samo ž dlouho. Včerejší omyl byl na základě HOAXu šířícím se po antirasistických skupinách FB, mé neověření a velké podobnosti těch dvou pánů. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS