Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cempera, tuším, nečtu. Omylem jsem jej otevřel, omylem mu zvýšil čtenost.

0 0
možnosti
Foto

Podle výpovědi jeho osobní kuchařky, jeho osobní sekretářky a dalších osob byl Hitler vegeterián. Kuchařka mu připravovala vegetariánská jídla. Nejedl ani šunku, ani kaviár, ni bavorské párky, ale cpal se sladkými koláči, které podle jeho osobní kuchařky nadevše měl rád. Nepil alkohol, pil čaj a alkoholu se napil jenom málo a vyjímečně

4 0
možnosti

vegetarianem se stal, s tim nic neudelate. A sveho vlcaka mel rad, ted jenom co s tim?

7 0
možnosti
Foto

No nestral! Pokud říkáte žraní párku, šunky, kaviáru vegetariánství tak já tedy ne!

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.