Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P14e75t94r 23L51u48k50e78š

16. 6. 2014 22:21

Program NSDAP?? Ale ne, Jiří Janeček bude klidně parafrázovat program Matky Terezy. Víte proč? Počítá s tím, že ho neznáte.  Možná jste nikdy neslyšeli termíny jako sledování, anonymy, prodeje pozemků pod cenou, nebo Jihoměstské Palermo...             V odkazu najdete střípek z jeho "bohulibé" činnosti.

http://lukes.blog.idnes.cz/c/306913/Podvod-s-pozemky-na-Litochlebskem-namesti-Prepadeni-a-ODS.html

1 0
možnosti
Foto

Vy jste prostě neomarxista ...... na hledání utiskovaných lidí si stavíte celý svůj aktivistický život ....

Ano, bezdomovectví je problém. Je potřeba jej řešit. Řešit jej nejen ve vztahu k těm bezdomovcům, ale i ve vztahu k ostatním občanům. Hovoříte o svobodě volby. Ano, ta je daná a je jasná. Je však, autore, potřeba svobodu vnímat i tak, že nejen bezdomovec má svobodu, ale i já mám svobodu. A moje svoboda začíná a končí tam, kde začíná a končí svoboda druhého. Pokud bude bezdomovec obtěžovat, pokud bude bezdomovec případně krást, bude nebezpečným třeba díky infekční chorobě, kterou se nakazí, jak ochráníte mou svobodu?

4 0
možnosti
PK

P33a94v59e78l 43K96u38r52a62l

16. 6. 2014 20:51

Slibuje "řešení" otázky.... to ovšem klasicky znamená že se to bude za velké peníze dlouho řešit, řešit, řešit a řešit...

ale nevyřeší se NIC. Protože lidi budou dostávat peníze na řešení problému (a tedy nebudou mít zájem ho vyřešit)...

A já už mám řešení otázek dost!!!

Problém s Romy se taky řeší už 60 let, a já už toho mám plné zuby. Chci aby byl už konečně vyřešen, teď a tady. Nechci čekat dalších 20 let na výsledky nějakého "řešení" už sem 20 let čekal a výsledky nejsou nikde vidět, naopak situace se stále zhoršuje přesto že výdaje na její řešení rostou.

Jediný závěr je že všechny současné programy ZCELA selhali a k výsledkům nevedou. Co je třeba je na MINUTU všechny ukončit, zcela zastavit veškeré financování. A zkusit něco JINÉHO. Ale podle mizerných výsledků je vše co se dělá nyní špatně.

1 0
možnosti
PK

P61a92v92e23l 97K41u57r17a74l

16. 6. 2014 20:52

Chci exaktně měřitelné výsledky, a chci se jich dožít. A každá minuta kdy to produkovat výsledky nebude skutečně vede k tomu že moje nenávist vůči problematickým skupinám obyvatelstva bude růst.

A trpělivost a tolerance už mi došla dávno. to co daná etnika a "minority" předvádějí dnes už je pro mne zcela netolerovatelné.

0 0
možnosti
VK

Co je špatného v bodu 4? Máte snad názor, že protože je hentá demokrácia, tak že slušní občané jsou povinní tolerovat a trpět obtěžování od alkoholiků, feťáků a psychopatů? Můžete zde sdělit svůj pohled na to, kde berou ti chudáci bezdomovci prostředky na chlast a drogy? Samozřejmě každý z nás ví, že né každý bezdomocec je alkoholik a že mnozí z ních se do svého problému dostali vlivem nepříznivého osudu. To se může stát každému. Jenže jak právě tito lidé příjdou k tomu, že jsou na stejné pozici s těmi, kteří se z bahna nechtějí vyhrabat?

Doufám že můj komentář splňuje pravidla pro slušnou diskusi, tak jak si jí představuje někdo, kdo rád maže. A tím nemyslím vás, pane autore.

4 0
možnosti
JN

J28a90n 69N16o81v79o91t96n89ý

16. 6. 2014 20:12

Post pana Bicery, který jste nesmyslně smazal, je vidět v náhledu diskuse, nezkusíte vysvětit v čem nemá pravdu? A setkal jste se už někdy s vysoce infekčním, opilým a agresivním bezdomovcem? Zaručuji vás, že jeden by vám k přehodnocení tohoto blogu bohatě stačil.

3 0
možnosti
Foto

J91a17n 96C62e68m95p58e93r

16. 6. 2014 20:28

Pana Biseru jsme smazal, protože jeho příspěvek odporoval zákonům ČR. Konkrétně paragrafu 356 Podněcování nenávisti proti  skupině osob. Podotkl, že nějaká skupina lidí nejsou podle něj lidi, ale jen tvorové.

Nelze chování jedince směřovat na celou skupinu lidí. Ano, existují infekční bezdomovci jako existují infekční milionáři.

0 5
možnosti
HV

H98o63n27z18a 85V41r21á12n70a

16. 6. 2014 19:44

Pokud si bezdomovectví někdo vybral jako svůj životní postoj, či styl, budiž. Je to jeho volba a ano, žijeme v (relativně) svobodné zemi. Nicméně bez toho, aby jakoli ohrožovali mne, nebo mé blízké

4 0
možnosti
Foto

J61a77n 54C47e70m35p22e65r

16. 6. 2014 19:47

Čím vás ohrožují bezdomovci jako skupina?

0 0
možnosti
Foto

Janeček má pravdu. Jaké řešení budete předkládat Vy?

5 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.