Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samozřejmě falešná informace měla něco způsobit. A způsobila. Ženská obřízka není nijak nařízena a ani doporučena Koránem - naopak ji Korán odsuzuje. A tak každý muslim předem věděl, že to je pitomost. V Česku mnozí kritizují i mužskou obřízku jako nehumánní a zločinnou. Většinou se děsí ti,co vůbec netuší o co jde a samozřejmě obřízku nemají.Já,jako žid vím o co jde,a tak nekritizuji - naopak.

0 0
možnosti

J72a78n 40R95á45ž

25. 7. 2014 19:47

Jako vždy: Číst články a diskuzní příspěvky páně Cempera je krutá daň za svobodu slova.

7 0
možnosti
Foto

Chyb je tam jak máku pořád

3 0
možnosti
Foto

J66a26n 25C12e50m61p57e38r

25. 7. 2014 20:32

Já jsem řekl, že někoho chci nebo budu žalovat? Jen je dobré nepravdu uvést na pravou míru. Nic víc, nic míň.

0 8
možnosti

Tak obrezou aspoň Cempera az jim prijede predat zdravici od nekolikaprocentni mensiny

10 0
možnosti

Jsem si jista, že pokud by došlo k obávanému - islám zde byl násilně šířen, měl by autor v písku zavrtanou nejen hlavu, ale hlavně to, co je pro islám tak důležité - pohlaví. A už by odtamtud nevylezl, on sám ví, proč.

0 0
možnosti

Tři roky vězení a 450 ran bičem po třiceti dostal muž za homosexualitu v Saúdské Arábii .Být tebou  Cempire nepropaguj muslimy, řežeš si pod sebou větev.

9 0
možnosti
Foto

Jacquelin Badcock je žena, ne muž ;-D Jinak vy píšete, že: ,,Stoupenci islámského státu (ISIL), dříve známé jako islámského státu v Iráku a Levantě, odmítl příběh jako propagandu na základě falešného dokumentu - ačkoli obyvatelé Mosulu, stejně jakokurdští úředníci trvali na tom, že je to pravda." No, když mám někomu věřit, tak spíše věřím lidu než fanatikům z ISIL.

6 0
možnosti
Foto

J27a76n 52C94e92m60p50e72r

25. 7. 2014 18:26

Děkuji za upozornění na chybu. Opravil jsem. Já zas věřím deníku The Guardian, že když se pustil do demtování zprávy, tak ví co dělá a pokud dokument je evidentní photoshop a existuje originál tak není co řešit. ;-) Já osobně jsem neviděl ani originál ani to co se šíří na síti ale Guardianu budu věřit.

0 5
možnosti

Ten Cemper co to je za člověka? Jak já jsem rád, že tady přinesl tuhle informaci, protže ta informace o te obřízce mě rozhořčila ajsem rád, že to někdo řekl že to není pravda, ale jinak, co to je za člověka, který "požaduje po IDNES, aby zveřejnila" to a to.. To bude pěkný demokrat...

Nesnáším islamofoby, a nesnáší východní boilševiky, ovšem takový západoevropský bolševik jako Cemper, to je taky síla.. Ale na druhou stranu je to další důkaz , že jsme západní země, i ze všemi jejími negativy

5 0
možnosti
Foto

J20a17n 14C42e56m39p51e87r

25. 7. 2014 18:07

Žádám, já nikomu nenařizuje, na základě toho, že Idnes vydala zprávu, která není pravdivá. Takže by bylo fér někam viditelně vyvěs zprávu dementující věc. Nic víc nic míň. Tak se to obvykle u pomluv dělá.

0 3
možnosti

Tři roky vězení a 450 ran bičem po třiceti dostal muž za homosexualitu v Saúdské Arábii

Soud v Saúdské Arábii vynesl tříletý trest vězení nad čtyřiadvacetiletým mužem, který hledal prostřednictvím Twitteru partnery. Součástí trestu pro tohoto homosexuála je také 450 ran bičem, které budou vykonány postupně vždy po třiceti. V Saúdské Arábii stejně jako ve většině muslimských zemí se homosexualita trestá................

5 0
možnosti

Jistě jsou i homosexuálové co ocení těch 450 ran bičem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.