Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Když chce být někdo vtipný, nesmí být zároveň hloupý, jinak z toho dopadne něco jako tento "článek" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já vám strašně moc děkuji za vysmáté odpoledne. Dal jsem to přečíst několika lidem a se všema jsem se od srdce zasmál. Vy jste normálně komik Cempere.

1 0
možnosti
KD

K70a65r52e14l 72D81r83d94a

11. 8. 2014 8:22

Demagogie. Je to třeba? Mezi nácky možná ano....

  Hledám seriózní debatu a nemám ji. Dospěl jsem jsem k poznání, že se LGB komunita prosazuje pomocí lží, podobné této, a skutečné problémy a otázky jsou účelově zamlčovány. Proti vystupují katolíci, kteří sahají po stejné taktice.

  Nevím kdo stojí o hádanici a bitku nad virtuálními nesmysly? Ale je fakt, že mě tím homosexuálové neskutečně prudí. Pokud jim šlo o vyvolání averze a lynče majoritou, daří se jim to skvěle.

  Takže jde přesně o to. Popudit a pak dokazovat nepřátelství a potřebu ho řešit. Takže taktika podrazů a špinavosti. Rv:-P

1 4
možnosti
JR

J92a52r59a 40R94a12n95k

10. 8. 2014 20:04

Nedocetla jsem, to se proste neda, stacilo mi, ze se heterosexualnim rodicum (coz po tisicelet byli vsichni, at uz na to meli "glejt" nebo ne, ted myslim na levobocky monarchu), rodili hetero deti. Komu myslite, ze se ti gey rodili? Spadli z Marsu? Sam jste napsal, ze jste bisexualni, nechte to tema u ledu, moc Vam ty rozbory nejdou....

5 1
možnosti
PT

P22e67t86r 43T60o98m67e67k

10. 8. 2014 21:09

Ono mu totiž nejde nic.

5 1
možnosti
JA

ta statistika je ale potvora, když 0,5procenta všech zneužitých dívek bylo zneužito 4% žen. Myslím, že lesby jsou značně agresivní, asi by měly být nějak monitorovány.

PS: jsem odpůrcem jakéhokoli monitorování kohokoli. Ať si lesby i geyové žijí jak je jim libo, ale nechápu jejich snahu o exhibování uprostřed města

6 0
možnosti
JL
MS

Docela slušný blábol. Jedna věc je tolerance k odlišné sexuální orientaci a druhá vcelku nezpochybňovaný fakt, že homosexuálové tvoří 4% menšinu z celkové populace. Tudíž nelze jen tak jednoduše obrátit některé výroky, jak to udělal autor.

8 2
možnosti
Foto

P47a16v31e16l 89P37e33c51h

12. 8. 2014 10:02

Lze. Výroky jsou nesmyslné, ať míří na menšinu nebo většinu.

0 0
možnosti
LK

A Andrej Čikatilo měl rád kostkovaný košile ;-)

7 0
možnosti
EK

Byl to masový vrah....

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.