Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nečekal jsem že se to někdy stane ale dal jsem Vám karmu ;-D Snad první Váš článek který jsem četl a souhlasil s obsahem.

0 0
možnosti
Foto

K30a79r85e35l 82M70á56d74l96e

12. 10. 2014 22:09

Autore, když zrovna jednou za čas nepíšete o menšinách, tak je to na jasnou karmu.

0 0
možnosti

jo, kdyby to vsude fungovalo jako v Koline, pak bych rekl, ze volici konecne dostali rozum.

0 0
možnosti

J18a74n 17H23l25a46v97á95č

12. 10. 2014 17:28

Možná to dobře je, možná není. Občanská iniciativa zní sice vznešeně, ale v okamžiku, kdy vstupuje do politiky stává se sama politickou silou. Někteří z jejich členů budou dobří, jiní ne. Navíc je podstatně lehčí kritizovat než tvořit, ale vzhledem k tomu, že důležitý je výsledek, budeme nejvíc slavit, až se bude dařit.

3 0
možnosti

Strom života je zelený. Možná nevíte, že v tom Kolíně zvítězilo uskupení, které v Kolíně vládlo před volbami. Jakkoli v obecné rovině máte samozřejmě pravdu.

0 0
možnosti

P7 jako ma byvala MC potesila prevelice a obecne vsechny uvedene vysledky :-)EUR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.