Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VIO

To se mi nechce věřit, lidé okolo Vás trpí depresemi? Rada: vyhýbat se Cemperovi !!

Ale k věci, čekal jsem nějaké praktičtější rady. Jako když to na Vás "padne" podpalte nejbližší synagógu a podobně Rv

1 0
možnosti

Aha, zvláštní - dalo by se čekat, že nejlepší na podzimní depresi je zanadávat si na Židy:-P

4 0
možnosti

Kdyby autor raději šel "na velkou", udělal by líp. A nechat si radit od někoho, kdo má v hlavě bordel jak v tanku, je cesta do pekel.

2 0
možnosti
Foto

Zdravíčko, pane Jane. Máte asi zajímavé zaměstnání. Co se týče mě, nějaké podzimní splýny nemám. Podzim je naopak u nás na horách krásný. slunečný a barevný. Mně vlastně nevadí žádné počasí, na každé mám určenou nějakou činnost.

0 0
možnosti
Foto

Jak na ně? Dneska jsem se po deštivých dnech po ránu ponořil do řeky. Voda již opadla, ale hloubka zůstala, protože velká voda odplavila více než metrové nánosy písku. Mrazivé jehličky se zabodly do těla a když jsem vylezl ven a ucítil teplo slunce, bylo nádherně.

2 0
možnosti
Foto

nejlepší na depku je zintenzivnit čtenost na blogu...pak na ni nebude čas.;-):-)

1 0
možnosti

P89a84v96e53l 61Č67e69r69n51ý

25. 10. 2014 15:12

To, co popisujete může pomáhat tak akorát na "depku", ne depresi

0 0
možnosti
Foto

J69a45n 93C87e89m10p15e20r

25. 10. 2014 15:16

zase. Precist uvod. Mluvim o podpurne cinnosti a prevenci. Ne o tom, ze samo o snbe to vyleci. V podstate jsou to priciny vzniku krome klinicke poruchy.

0 2
možnosti
JN

Myslím, že o depresi toho moc nevíte. Kdyby to bylo všechno tak jednoduché, pak by deprese nebyla diagnostikována jako nemoc.

0 0
možnosti
Foto

J90a51n 35C79e24m90p25e42r

25. 10. 2014 15:13

no evidentne jste necetla uvod kde pisi, ze se to nevztahuje na aktni stavy a ma to slouzit jako prevence nebo doplnkova pomoc. Nutnost psychologicke a psychiatricke pece nikde nezpochybntji. O depresich vim dost. To mi verte.

0 2
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.