Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná, že by jste je mohli přijímat doma a na vlastní náklady a nenutit ostatním něco, co sami nechtějí.

4 1
možnosti

Vybíráte si negramotné odpůrce, nosit tričko s Putinem je jako nosit tričko s Hitlerem. (viz. Fotografie)

1 1
možnosti

Tenhle Arab to napsal dobře, odpůrce Islámu je sám Arab - Muslim, jenž v tom vyrůstal v Tunisku a přesně analyzuje v čem je problem:

 http://berrezouga.blog.idnes.cz/c/467595/tahle-zeme-neni-pro-muslimy-cast-i.html

3 1
možnosti
Foto

J66a67n 88P25a46v13e31l91k78a

29. 6. 2015 10:18

Ke kampani přijímám se připojilo 1000 lidí. Řada z nich anonymně jelikož skrývají tvář.

Petici proti uprchlíkům podepsalo přes 100000 lidí včetně uvedení data narození a bydliště.

Samozřejmě, pokud je někomu vyhrožováno, měl by se obrátit na policii.

Výhrůžky neschvaluji ani z jedné strany.

9 0
možnosti

Petici jsem nepodepsal, protože na to vláda prostě ser** já je nevolil, volil jsem Úsvit, ale kvůli podpoře ruské okupační politiky, budu nyní volit Republiku, avšak obě strany podporují lid český moravský a slezský, nemají zájem nechat umírat hlady náš národ, nechat ho ožebračovat jako doposud činili vlády ČR a nemají zájem sem přitáhnout nemoci šířící nelegální úprchlíky. Mají zájem pouze na slušné imigraci, která jakš takš fungovala kdysi. 

http://stranarepublika.cz

0 2
možnosti

Koukam moje recenze ekovegoteroristicke kavarny se probojovala az na idnes.Hosani Cemper s Hassanem me maji v oblibe. ;)

0 0
možnosti
Foto

Pane Cempere, aktivisté vašeho ražení, jsou pro společnost stejně nebezpeční, jako náckové.

12 1
možnosti
Foto

A ještě malá poznámka k těm fotkám o sdílené solidaritě jako celku. Kdykoli v životě jsem chtěl s někým být solidární a pomoci, nikdy to nebylo o uhozených fotkách, ale činech. Tohle mi na dnešních pseudohumanistech vadí asi nejvíc, dávat se světu na odiv, ale skutek často utek. "Jedinou pravdou úmyslu jest pouze sám čin" , tak nějak to Schopenhauer napsal...

12 0
možnosti

Tady jsou krásně vidět dvě věci, které mi nejvíc vadí.

1) Je docela obtížné vést civilizovanou debatu jakožto odpůrce imigrace, protože jsem obvykle hned vrhán do stejného koše k pár neonacistům, protože pro moje názorové rivaly je pochopitelně mnohem snazší křičet, že jsem nácek a omezený islamofob než věcně diskutovat a nastínit mi svoje představy, jak například zabránit vzniku ghet jako ve Francii nebo Švédsku.

2) Celá akce "solidaritu #přijímám" mi přijde trochu neštastně formulovaná, protože je jednoduché prohlásit že přijimám zodpovědnost/solidaritu s tím a tím imigrantem a pak stejne vsechny výdaje na něj nechat zacálovat stát. Takže pokud nedodají, jak konkrétně se oni zapojí do pomoci imigrantům, budou tato hesla vypadat jako prázdné pozérství, což právě řadě lidí docela vadí. Kdyby si slecny na cedulku upřímně napsali "Máme rádi černochy a nesnášíme čistě bílou společnost, tak si jich sem chceme dovéz co nejvíc", lidi by to snad zkousli snáz.

23 1
možnosti
Foto

J45a26n 48C15e63m74p41e43r

28. 6. 2015 23:48

Tímto veřejně prohlašuji, e já jako plátce daní (z příjmu, DPH...) tuto část daní stát věnoval na pomoc uprchlíkům. :-)

0 10
možnosti

Ale, ale pane Cempere, Vy už nejste schopen v diskuzi ponechat názory oponentů?

O tom, že slovo diskuze Vám nic neříká jsem se už dostatečně přesvědčil.

Pokud očekáváte, že se pod takovou slátaninou dočkáte souhlasného přikyvování, tak to čekáte marně.

Mám pro Vás doporučení.

Ani tu diskuzi neotvírejte a můžete žít v blahé nevědomosti, že s Vámi lidé souhlasí ....

10 0
možnosti
Foto

J80a52n 81C58e80m38p85e21r

29. 6. 2015 8:53

Smazány byly jen příspěvky, které jdou chápat jako trestný čin. apříklad hanobení rasy, národa... nebo schvalování trestného činu.

0 1
možnosti

Zajímavé je všimnout si jedné věci.... ti nalevo ("sluníčkáři") mají "árijštější" (oválnější, s vysokým čelem) lebky než ti napravo ("náckové").

http://cs407523.vk.me/v407523894/e384/XkCP01rVPbQ.jpg

:-)

1 0
možnosti

Mimochodem, široký kulatý obličej u mužů údajně koreluje s vyšší mírou agresivity.

0 0
možnosti

..... v Brně a kavárna U třech vocasů ?,- no to ste si snad vymyslel, takovej podnik ve štatlu neznám, .... ešivá to vážně existuje a řeší takový ptákoviny s "neonacistama", pak by ten název odpovídal  .....ježišmarjá, je tohle vůůůůbec možný;-DV ?!?

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS