Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pravda o útoku v Krásném Březně aneb jak se šíří rasistické HOAXy

Česká xenofobní společnost je na opět na nohou. Žije údajným napadením 16-ti letého chlapce v trolejbusu, který se prý stal v sobotu večer v městské části Krásné Březno, patřící nyní pod město Ústí nad Labem. Rom tam prý brutálně napadl 16-ti letého chlapce nožem.

"Včera večer (15.6.2013 - sobota) okolo 22:30 bodl mého brášku cikán zezadu do hlavy.. Nemohl takové napadení čekat. Stalo se to na zastávce AUTOŠKOLA v Krásném Březně poté co z trolejbusu číslo 55 vystoupil. Prosím případné svědky, aby kontaktovali Policii ČR, přece se nemůžeme nechat diskriminovat!!! Policii dorazila bohužel pozdě, takže pachatel je neznámý. Také jsem chtěla poděkovat lidem, kteří svým křikem upozornili řidiče MHD a ten duchapřítomně zareagoval a trolejbus zastavil, kdyby se tak nestalo, nemusel tu už s námi být a také těm, kteří mu na místě poskytli první pomoc." a nebo: " V SOBOTU VEČER VE 22.30 BYL V KRÁSNÉM BŘEZNĚ, STANICE U AUTOŠKOLY, NAPADEN ŠESTNÁCTILETÝ CHLAPEC, ROMSKÝ ÚTOČNÍK JEJ ZEZADU BODL NOŽEM DO HLAVY. HORŠÍMU ZABRÁNILA POHOTOVÁ REAKCE ŘIDIČE TROLEJBUSU. PROSÍME SVĚDKY, KTEŘÍ V TU DOBU JELI SPOJEM Č. 55 A MOHLI AGRESORA SPATŘIT, OZVĚTE SE PROSÍM POLICII ČR. DĚKUJEME." Celý den jsem patrál co na tom je a není pravda a rovněž se snažil zamezit eskalaci napětí v Krásném Březně. 1. chlapec mění výpovědi - vyprovokoval střet on? Na profilu údajné oběti Dušana Stanka se nejprve objevil tento status: "V autobuse do mě strčil a dal pěstí do břicha, tak jsem ho tam trošku zpracoval, že sotva došel do zádu.. Když jsem vystupoval vystoupil taky a já si ho všiml až když mi vrazil, pak jsem začal taky a když viděl, že by to pro něj neskončilo dobře, vytáhl něco ostrýho a asi 10 krát mě s tim bouchnul do zad a do hlavy, mám jeden steh a ještě jsem platil 30korun.. " Chlapec se tedy doznal, že útočníka napadl v trolejbuse, jen protože ho okřikl "nečum". Následně ale tento status smazal a nahradil ho: "V autobuse do mě strčil rom, jehož jméno je již policii známo, vykřikl na mě nečum a dal pěstí do břicha, jen z důvodu, že jsem koukal jak cvaká z kapsky vyndaný na 10krát ohlý lístek, který byl již několikrát použit, tak jsem použil lehký protiútok. Když jsem vystupoval vystoupil taky a já si ho všiml až když mi vrazil pěstí, v afektu si nepamatuji kam, pak jsem začal přitlačením roma k autobusu a následným útěkem, poté co jsem utíkal, vytáhl z kapsy nějaký kovový tupý předmět a zezádu mě napadl do hlavy a do zad. Poté utekl a já se jentak-tak dostal na druhý chodník, kde jsem si lehl a čekal jestli se bůh smiluje, bojím se, že jsem nakažený Hepatitídou typu C, kterou je již známí pachatel nakažen." Jaká je tedy pravda? Snažil jsem se ji zjistit celý den, napadený se ale k změně statusu odmítl vyjádřit. 2. útočník byl zřejmě člověk závislý na pervitinu Podle informací není vůbec známo, zda-li útočník byl Rom. Policie však prozradila, že právě prověřuje, zda-li útočník v době útoku nebyl pod vlivem psychotropných látek. Hepatitida typu C by tomu nasvědčovala. Ta se právě často vyskytuje u závislých lidí z důvodu nevyměňování si injekčních stříkaček a vyměňováním si jich mezi sebou. 3. chlapec utrpěl řezné, nikoliv bodné rány Není zatím známo čím útočníka mladíka napadl. Podle informací z nemocnice však mladík utrpěl pohmožděniny v oblasti hlavy a krku a řeznou ráno v oblasti krku, která si vyžádala jeden steh. Mladík byl po ošetření propuštěn do ambulatní péče. Není také pravdou, že by mladík byl převezen do nemocnice záchranou službou. Záchranná služba města Ústí nad Labem vyloučila, že by večer 15.6. převážela kohokoliv s městské části Krásné Březno do místní nemocnice. Mladík tedy na ošetření zřejmě dojel sám. Výše poplatku 30 Kč svědčí, že se jednalo o běžné ambulatní ošetření. Za pohotovostní ošetření se platí korun 90.

Autor: Jan Cemper | úterý 18.6.2013 19:03 | karma článku: 17,96 | přečteno: 3912x
  • Další články autora

Jan Cemper

Okamurovo míchání ras

Předseda SPD Tomio Okamura v pátek na jednání během jednání o „návrhu na vyslovení nedůvěry vládě České republiky“ přednesl projev, ve kterém začal propagovat doslova nacistickou ideologii o míchání ras.

25.11.2018 v 22:22 | Karma: 22,45 | Přečteno: 1719x | Diskuse| Politika

Jan Cemper

„Švédští demokraté“ a jejich nacistické kořeny

Nyní je moderní kde koho nazývat neonacistou. Tu SPD Tomia Okamury, tu AfD, tu někoho jiného. Ne, tyto strany jsou silně populistické, nacionalistické, ale neonacistické nejsou.

11.9.2018 v 17:36 | Karma: 20,83 | Přečteno: 3583x | Diskuse| Politika

Jan Cemper

Poskytovatel rychlých půjček, manažer Argemy jako odborník na kulturu, to jsou lídři SPD

Myslíte si, že je to s touto republikou zlé a při pohledu například na celoživotního poslance Marka Bendu se vám dělá zle? S touto republikou může být ještě hůře.

2.10.2017 v 12:11 | Karma: 27,58 | Přečteno: 3345x | Diskuse| Politika

Jan Cemper

Hradní sbližování s ultrapravicí

Prezident Miloš Zeman v inauguračním projevu zmínil, že chce bojovat proti neonacistickým bojůvkám v ulicích.

2.12.2016 v 15:18 | Karma: 23,23 | Přečteno: 991x | Politika

Jan Cemper

Článek veřejně hanobící prezidenta republiky

Touto formou, v návaznosti na návrh zákona z dílny poslance Zdeňka Ondráčka (KSČM), bych chtěl napsat tento článek hanobící prezidenta republiky - dokud to jde. Pan "prezident" Zeman není můj prezident a je ostudou této republiky.

15.11.2016 v 16:43 | Karma: 32,44 | Přečteno: 1909x | Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  9:49

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Spolupředsedové AfD vyzvali Bystroně, ať opustí předvolební kampaň

18. května 2024

Spolupředsedové německé pravicově populistické strany Alternativa pro Německo (AfD) Alice Weidelová...

Západ má strach z ruské porážky stejně jako z té ukrajinské, soudí Zelenskyj

18. května 2024  8:46

Sledujeme online Západ se bojí porážky Ruska stejně jako porážky Ukrajiny, což je absurdní. Řekl to v pátek...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.