Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Zítra bude skoro veganské grilování. Právě jsem mluvil se ženou, aby koupila zelený pepř, bylinky mám na zahradě a jako příloha k tomu bude krkovička. R^

3 0
možnosti
Foto

Kdyžtak, já mám možná doma ještě kousek té své zelené krkovičky, kdyby teda toho veganství bylo málo...;-D

2 0
možnosti
Foto

A jíst vám jinak chutná?

3 0
možnosti
MK

Vypadá to, že asi ne, protože dost často mi připadá jako člověk co mluví z hladu.

3 0
možnosti
JK

Která civilizace vám umožnila napsat a zveřejnit tento článek? Vegetariánská z Indie nebo masožravá z USA?

5 0
možnosti
Foto

...spíš Vesmírní lidé.

6 0
možnosti
JL

Chvilku napíšu pravdu, chvilku pravdě malinko pomůžu. Chvilku jí pomůžu víc. Napíšu to na 10 A4. Bude to vypadat zasvěceně. A zasvěceně to je skoro jako pravda.

4 0
možnosti
MK

Musím letět. Povinnosti volají. Ve tři musím být v hospůdce na pivko. Přihlásím se mobilně

2 0
možnosti
FR

F70i59l18i72p 61R74u71l57f

21. 6. 2013 14:24

a mají tam steaky? jestli ne, tak jako masný aktivista byste si měl dát alespoň utopence...

2 0
možnosti
FR

F57i14l45i47p 88R93u28l51f

21. 6. 2013 14:14

Mam chuť zvednout tomu článku karmu, díky diskuzi jsem se krásně pobavil a zasmál...

5 0
možnosti
JS

Tak uděláme karmovací nálet? ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jak sám píšeš hned úvodu, správně, pro lidi je přirozené jíst maso :)

4 0
možnosti
JK

J67i24r65k96a 55K58o11c70h

21. 6. 2013 14:03

jen tak trosku mimo misu, neni v nejakych podminkach, ze blog na idnesu i profil na FB maji byt pod skutecnym jmenem?

Jak je mozne, ze pan Jan Cemper na idnes ma profil Rudolf Černý na FB?

5 0
možnosti
JS

Přelétněte pár jeho článků a pochopíte. ;-)

4 0
možnosti
JS

Jestlipak víte, která zelenina obsahuje nejvíce alkoholu? ;-)

3 0
možnosti
KB

Víte, já mám kolegyni, která se zhruba před 5 lety dala na to veganství.  Teď vypráví, jak se cítí skvěle, zdravě, jak jí to myslí, atd. Okolí má ale pocit, že si to myslí jen ona. Mám dojem, že je to jen takový placebo efekt. Ono totiž nejde jen o samotné veganství, ale k tomu se často váže celý přístup k životu. Ona totiž má zároveň strach, aby na ní "nejuklo" sluníčko, je celá ustrašená ze všech těch éček a genetických modifikací ... Takže je celá taková bílá, skoro "průhledná" ..... ale cítí se prý skvěle.

8 0
možnosti
Foto

a esli si děvočka ani nevypije, tak ji dávám rok, maximálně dva;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.