Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Mně se už dřív zdálo, že plácáte podivné nesmysly a chybí Vám schopnost racionálního usuzování .... no a teď se mi to tedy objasnilo.

Vám prostě chybí živočišné bílkoviny.

7 0
možnosti
Foto

J59a21n 94C63e20m15p65e19r

21. 6. 2013 13:01

To bude tím. :-):-):-) Jestli to náhodou není naopak. Že živočišné bílkoviny mají neblahý vliv na uvažování člověka. :-P:-P:-P

1 3
možnosti
Foto

Vždy, když Vás čtu, tak si vzpomenu na scénu z filmu ,,Knoflíkáři", kde jede vegetarián se svou dívkou v taxíku...;-D

4 0
možnosti
Foto

Jezte si co chcete, ale hlavně k tomu nenuťte své okolí. Zejména ne svoje děti.Rv

8 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.