Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

dival jsem se na video a moc jsme se pobavil ;-D- diky, priisti si ten cejch vypaluje na sva prirozeni, at je taky trocha sexu. p.s. pokud jsem nekdy pochyboval, co jsou vegetariani zac, video mne presvedcilo.;-D;-D;-D

5 1
možnosti
PP

Mne by zajímalo, zda ten černoch a ta tlumočnice mají vypálené kromě mozku taky to číslo?

3 1
možnosti
JD

Domestikace krávy, prasete, koně, ovce, kozy a zemědělství je největší rozdíl mezi evropanem a severoamerickým indiánem ... to umožnilo v začátku osadníkům přetvořit ameriku

4 0
možnosti
DN

Tak většina jich je pokérovanejch tak , že se vypálený číslo ztratí. A ty obtloustlé dámy, jak drží plakáty jsou též veganky(vegetariánky) ??? A proč jste se nenechal ocejchovat Vy??

11 1
možnosti
Foto

J35a65n 30C43e67m80p27e76r

27. 6. 2013 17:40

Protože jsem srab :-) Mám ale tetování :-) Ale prej to bolí míň jak tetování, takže 26.9. v Brně jdu do toho :-)

1 4
možnosti
Foto

proti čemu budete protestovat zítra???

7 1
možnosti
JS

Proti vysvědčení.

13 1
možnosti
Foto

No, já jen nahlédl, já to moc nečetl, ale myslím, že to je vůbec proti konzumaci zvířat resp. proti "živočišné výrobě" jako takové a propagaci výroby rostlinné - neboli veganství.

To je zdravé, protože hlavní komponentou veganského stravování je samozřejmě pivo. V tom žádné maso-sádlo-jitrnice-prdelačka-prejt nejsou, ale skvěle se k tomu hodí.

2 0
možnosti
Foto

zrovna procházím podvečerní fází veganství...Radegastem proti utrpení zvěře....aspoň večer;-DR^

6 0
možnosti
JV

J86a96n 40V74e25s74e30l93ý

27. 6. 2013 17:26

Jak navrhuje pan Kroupa! R^

Ještěže se tihle pozéři nenechali vymyškovat, aby upozornili na podobné násilí na zvířatech.

7 0
možnosti
Foto

J25a40n 77C48e41m85p82e53r

27. 6. 2013 17:10

Rozhodl jsem se, že na hloupé komentáře egoistů nebudu odpovídat. :-) Odpovídat budu jen na rozumné otázky týkající se akce, veganství a etického způsobu života. V

0 0
možnosti
JM

V první chvilce jsem četl erotického života;-D, nebyl bych překvapen.

6 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.