Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Taky Vam prijde ponekud humannejsi vypalovat znacky do zvirat nez je vypalovat do lidi ?

3 1
možnosti
JT

Ja myslim, ze to cejchovaci sou je dost slaby. Koukal jsem jak se cejchovalo v dobach Spartakovych - to byla sila. Navic tihle si mohli vybrat byt necejchovani, to driv neslo.

4 0
možnosti
Foto

Já bych takovým doporučoval, aby šli ještě dál. Po vzoru chudáků zvířat by se měli nechat porazit, vykrvit, stáhnout, rozbourat, vykostit. Pak ta oběť bude teprve dokonalá, a na světě bude zas o pár ,,podivínů" méně. Prospěch z toho tedy na všech frontách...

9 4
možnosti
JT

Napred ale vykastrovat a vykrmit. Az potom porazit.

7 1
možnosti
Foto

Jó, branding dneska frčí.;-D

1 0
možnosti
Foto

konečně mají lidi s hovězími nápady své logo;-D

7 0
možnosti
Foto

Zobrazuje se mi jen pár fotek...ale i tak je ten fanatismus vnímatelný ...

5 0
možnosti
Foto

J76a93n 78C31e37m20p56e83r

27. 6. 2013 16:51

Už by to mělo být v pořádku. Omlouvám se. Má chyba. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.