Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Zajimalo by mne jak vysvetlite, ze se obcane CR zadajici v Kanade asyl chovali tak, ze to i zkusene pracovniky asylovych center v Torontu sokovalo ... (a to maji zkusenosti s uprchliky z valecnych zon Afriky, Asie, s negramotnymi ci pologramotnymi ...). Vasi spoluobcane v Torontu - ubytovny zdevastovali, co slo vytrha vytrhali a prodali, jazyk se nechteli ucit, deti neposilali do skoly, kradli v okoli ... Kdyz meli moznost privydelku praci (coz vsichni ostatni vitaji) tak ji odmitali.

.

A BTW podle ruznych vyjadreni se do Kanady snazila dosta "elita" vasich cikanu - ti vzdelanejsi, kdo by take mel na letenky do Kanady pro celou rodinu.

11 0
možnosti
JP

odkazy na tyhle vase clanky si ulozim na doby, az zase nekdo bude mektat neco o prospesnosti neziskovych organizaci a potrebe jejich zvyseneho financovani ...

pro vas pouze tri slova:

1) NIE

2) EINE

3) KRONE

2 0
možnosti
Foto

J17a80n 75C59e20m81p21e73r

28. 6. 2013 7:30

Já ani o žádnou koruna nežádám. :-)

0 0
možnosti
PK

Já nestojím aby mne nějaká jiná kultura obohacovala. Moje my stačí.

A víte proč Vietnamce toleruji? Protože on buď také toleruje mne (a nebo alespoň je jeho životní styl kompatibilní s mým). To u romů nemám... možná by Romové tolerovali kdybych já chtěl dělat po nocích kravál, zpívat a tahat si do baráku 20 přibuzných... realia ovšem je taková že o to já nestojím a jediný výsledek takohové chování mne obtěžuje.

Vietnamenec to neudělá, ukrajinec to neudělá, číňan to neudělá, muslim možná nebude přes noc spívat ale tu stupidní tendenci natahat si k sobě víc lidí než na kolik je byt stavěn (a to znamená že jeho sociální zařízení nebude stíhat aŤ se bude snažit jakkoli) ovšem udělá taky.

A pokud nejsem k něčemu tolerantní tak je to ztráta mého pohodlí a způsobu života. Vietnamec na ní nemá vliv a nebo jí aktivním prodejem ve večerce do 10 večer dokonce zvýší. Rom jí kraválem když chci spát sníží.

11 0
možnosti
Foto

J60a63n 37C25e49m89p73e78r

28. 6. 2013 7:31

takže přiznáváte, že chyba je na Vaši straně?

1 10
možnosti
LS

Já bydlel také na Zálabí a dodnes pamatuji, jak cikáni, svázali, polili ředidlem a zapálili svého soukmenovce. Jen proto, že měl světlou pleť. Jeho matka se někde spustila s bílým a dítě prostě nebylo tak tmavé, jako okolí v kterém vyrůstalo. Je to již 40 let, ale stále si to pamatuji.

6 0
možnosti
Foto

J84a54n 98C10e28m11p19e49r

28. 6. 2013 7:33

Jo. To mi vyprávěl někdo taky. Ale také to byl jediný velký incident co se v Kolíně stal (do roku 2009). Pamatujete na masového vraha v 70. letech - Čecha? Já ne, ale také jsem to slyšel z vyprávění.

0 0
možnosti
MT

Karma - 100 (slovy: MINUS sto)

Fujtabl.Rv

1 0
možnosti
JP

Autorem seš zcela mimo mísu

Autore seš zcela mimo mísu

4 0
možnosti
JAZ

Celkem jsem s autorem souhlasil do doby, než jsem si vzpomněl , že mě cikáni už čtyřikrát přepadli a zmlátili. Samozřejmě 12 -10 na jednoho.

9 0
možnosti
HF

aneb cikánská férovka.... Kolik ti je? - 18.- Nás taky.

6 0
možnosti
MK

Vyrostla malá jedlička, tam mezi modříny,

zelená byla celičká od jara do zimy.

A nejlepší na tom je, že nepotřebovala žádné sociální dávky:-P

8 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.