Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

A? Kde je nějaký závěr či poučení jako v každé správné bajce.

Takto podáno to vyzní jako nabádání k vyřazení vajec z jídelního lístku, protože volný chov slepic nepokryje poptávku, resp. pokryje modifikovanou poptávku na výrazně vyšší cenové úrovni.

Nebo jste chtěl článkem říct něco jiného?

3 0
možnosti
Foto

J49a98n 69C35e13m31p65e56r

9. 4. 2014 14:09

Máte v odkazech recepty, že jídla se dají i bez vajec. :-) Včetně sladkých. To je každého věc jaký si udělá závěr. Já jsem vajíčka třeba vyřadil z jídelníčku úplně, jiný může sáhnout po těch od babičky ze dvorku kde ty slepice mají alespoň jakýs takýs prostor...

0 1
možnosti
RP

Líhnutím kuřátek na rozkvetlé louce jste mě pobavil ;-D Dál už jsem to nečetl :-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.