Diskuse
RegioJet má stále větší problémy
Děkujeme za pochopení.
P91e52t30r 40Z26á65v44l91a78d98s62k38ý
Doneslo se mi, že provozovatel kolejí (OK, tak ne ČD, ale SŽDP) účtují soukromým dopravcům každou sekundu pobytu na nádražích i kolejích (a je to patrné třeba na Wilsonově nádraží, kdy informační systém provozovatele šín ukazuje až na poslední chvíli, že vlak soukromého dopravce pojede z třetí koleje, sever, zatímco avízo, že ze druhé koleje pojede vlak ČD Václav Klaus, je známo dvě hodiny předem.)
Z16d66e87n81ě22k 43M41a42t69u25š54k81a
jestli je to pravda, to nevím, ale moje zkušenost je, že vlak soukromého přepravce je přistavován někdy ani ne 5 minut před odjezdem. A to je potom šrumec.
J41a94n 47N82o40v55á36k
Autor buď neví a nebo záměrně lže. Pokud na webu SŽDC zvládl dohledat (je to 1 kliknutí z hlavní stránky) zpoždění vlaků ČD, na stejném místě má i zpoždění všech ostatních dopravců, včetně RegioJetu, LeoExpressu, Arrivy, KŽC... A to jak na stránce s informačními tabulemi z nádraží: http://provoz.szdc.cz/tabule/ , tak na přehledové mapě sítě: http://provoz.szdc.cz/grapp/
Kritika je jistě fajn věc ke zlepšení stavu, ale měla by mít i nějakou úroveň, ne jen neověřené bláboly či přímo lži
J11a86n 63C29e90m17p14e20r
Heldal jsem na: http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa a bez úspěchu.
L44e24n52k39a 51B86l75a59h18u28t44o32v37á
tak já jsem vyzkoušela všechny tři jmenované vlaky a kdybych měla hodnotit,tak nejlepší,Leo pak Pendolíno a Regio jako poslední...jela jsem v něm jednou,právě v to léto,kdy jim nešla klimatizace a cestu jsem protrpěla...nu a jelikož jezdím do Prahy služebně,nemusím koukat na korunu a vyberu si raději pohodlí a čas...tož tak asi vypadají mé zkušenosti
P74e58t13r 72Z75á60v82l61a79d97s52k79ý
Tak nevím, zda jen opisujete jen z Xichtoknihy, nebo máte zkušenosti na vlastní koži.
Já těmi vlaky jezdím docela často, tak osmkrát do měsíce.
Pokud je na trase zpoždění, jistě to není proto, že by strojvedoucí RJ pouštěl málo proudu do motoru. Na vině jsou samozřejmě ČD, které na vysokorychlostní trať vpustí nějaký vozejk ČD Cargo, který jede 50km rychlostí.
A k personálu: ano zaznamenal jsem strmý pokles kultury služeb hned potom, co se v SA (a RJ) etablovala odborová organizace. Najednou slečinky přestaly hlásit stanice, začaly si v autobusech pouštět na celý vůz svoji oblíbenou muziku a vůbec bylo patrné, jak to mají všechno na háku.
Obdobně ve vlacích. Najednou začalo být obvyklé, že se zbytky jídel po předchozích cestujících neuklízí, lahve nesbírají, začalo se objevovat, že sedáky zůstaly po předchozích prasátkách umazané a zbytky kopnuté pod sedák. Slibovaná WiFi vypnutá (ne bez signálu, ale vypnutá).
Loni na podzim mě docela složila slečinka, když se vyslovila: „chceš něco?“ Takže ano, úpadek služeb RJ je, ale má jiné důvody. A jak se jmenují, jistě hladce odvodíte.
T85o94m 57J23u50r35e64č15k20a
Odkdy řídí provoz na kolejích SŽDC České dráhy?
M66i69r62o26s53l29a87v 73M22a20c14e90k
RegioJet funguje dobře, personál je až na výjimky dobrý a slušný. Jen se divím jeho počtu, že se tolik lidí v tom vlaku uživí.
J36a37n 60C56e24m55p30e58r
Protože prakticky nic za nedostávaj. Veškeré ohodnocením jim strhnou...
Z63d26e98n59ě14k 11M80a11t93u77š19k66a
Asi před rokem jsem jel do Ostravy. Tam RegioJetem, zpět Pendolínem. Posezení lepší v Pendolínu, ale nesrovnatelně lepší služby v RegioJetu.
Ale znovu připomínám, bylo to před rokem
J32a63r90o42m19í59r 16Š63i73š15a
jasněže má problémy, vídívám ho stále víc prázdnější, jen Jančura to asi ještě neví.To Leošek je jiný kabeňák.
P84e41t74r 55Z59á66v96l66a35d78s43k55ý
Neřekl bych, pane Šišo. Když jsem s RJ začal jezdit na té trase (cca -5 let), byly připojeny 2 - 3 vagóny. Před 14 dny jsem jel z Phy do Pardubic a lokomotiva už táhla osm plných vagónů, cca 800 lidí.
A na vedlejší koleji stálo Prndolino, kde jsem napočetl jen asi 15 osob v celém vlaku. (140/430 Kč).
Leo už v Pa nestojí, ale dokud stávalo, jezdil jsem jím také. Srovnatelné s Jančurou. Snad jen aerodynamika stroje lepší, ale docela málo místa na nohy a nakonec i na PC. Skoro bych řekl, že Leo je tak nějak letecky turistický standard. Takový charter na kolejích.
F13r21a52n47t85i79š43e11k 47K68š71í45r
Je třeba víc konkurenční prostředí, aby si zákazníci mohli zvolit jak chtějí být přepraveni. Jenže dokud do toho bude zasahovat stát, bude ochraňovat monopolní zájmy různých podnikatelských loby.
J28o46s63e49f 66H83u57m40m66e84l
kdybych váš příspěvek upřesnil..pokud bude stát umožňovat slevy studentů, bude to špatné pro cestující
- Počet článků 219
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2240x