Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doneslo se mi, že provozovatel kolejí (OK, tak ne ČD, ale SŽDP) účtují soukromým dopravcům každou sekundu pobytu na nádražích i kolejích (a je to patrné třeba na Wilsonově nádraží, kdy informační systém provozovatele šín ukazuje až na poslední chvíli, že vlak soukromého dopravce pojede z třetí koleje, sever, zatímco avízo, že ze druhé koleje pojede vlak ČD Václav Klaus, je známo dvě hodiny předem.)

2 8
možnosti
Foto

jestli je to pravda, to nevím, ale moje zkušenost je, že vlak soukromého přepravce je přistavován někdy ani ne 5 minut před odjezdem. A to je potom šrumec.

2 2
možnosti
JN

J41a94n 47N82o40v55á36k

12. 4. 2014 13:14

Autor buď neví a nebo záměrně lže. Pokud na webu SŽDC zvládl dohledat (je to 1 kliknutí z hlavní stránky) zpoždění vlaků ČD, na stejném místě má i zpoždění všech ostatních dopravců, včetně RegioJetu, LeoExpressu, Arrivy, KŽC... A to jak na stránce s informačními tabulemi z nádraží: http://provoz.szdc.cz/tabule/ , tak na přehledové mapě sítě: http://provoz.szdc.cz/grapp

Kritika je jistě fajn věc ke zlepšení stavu, ale měla by mít i nějakou úroveň, ne jen neověřené bláboly či přímo lži!!

6 1
možnosti
LB

tak já jsem vyzkoušela všechny tři jmenované vlaky a kdybych měla hodnotit,tak nejlepší,Leo pak Pendolíno a Regio jako poslední...jela jsem v něm jednou,právě v to léto,kdy jim nešla klimatizace a cestu jsem protrpěla:-)...nu a jelikož jezdím do Prahy služebně,nemusím koukat na korunu a vyberu si raději pohodlí a čas...tož tak asi vypadají mé zkušenosti;-)

2 2
možnosti
Foto

Tak nevím, zda jen opisujete jen z Xichtoknihy, nebo máte zkušenosti na vlastní koži.

Já těmi vlaky jezdím docela často, tak osmkrát do měsíce.

Pokud je na trase zpoždění, jistě to není proto, že by strojvedoucí RJ pouštěl málo proudu do motoru. Na vině jsou samozřejmě ČD, které na vysokorychlostní trať vpustí nějaký vozejk ČD Cargo, který jede 50km rychlostí.

A k personálu: ano zaznamenal jsem strmý pokles kultury služeb hned potom, co se v SA (a RJ) etablovala odborová organizace. Najednou slečinky přestaly hlásit stanice, začaly si v autobusech pouštět na celý vůz svoji oblíbenou muziku a vůbec bylo patrné, jak to mají všechno na háku.

Obdobně ve vlacích. Najednou začalo být obvyklé, že se zbytky jídel po předchozích cestujících neuklízí, lahve nesbírají, začalo se objevovat, že sedáky zůstaly po předchozích prasátkách umazané a zbytky kopnuté pod sedák. Slibovaná WiFi vypnutá (ne bez signálu, ale vypnutá).

Loni na podzim mě docela složila slečinka, když se vyslovila: „chceš něco?“  Takže ano, úpadek služeb RJ je, ale má jiné důvody. A jak se jmenují, jistě hladce odvodíte.

6 11
možnosti
TJ

T85o94m 57J23u50r35e64č15k20a

12. 4. 2014 12:29

Odkdy řídí provoz na kolejích SŽDC České dráhy?

4 0
možnosti
Foto

RegioJet funguje dobře, personál je až na výjimky dobrý a slušný. Jen se divím jeho počtu, že se tolik lidí v tom vlaku uživí.

3 0
možnosti
Foto

J36a37n 60C56e24m55p30e58r

12. 4. 2014 13:19

Protože prakticky nic za nedostávaj. Veškeré ohodnocením jim strhnou...

1 5
možnosti
Foto

Asi před rokem jsem jel do Ostravy. Tam RegioJetem, zpět Pendolínem. Posezení lepší v Pendolínu, ale nesrovnatelně lepší služby v RegioJetu.

Ale znovu připomínám, bylo to před rokem

3 1
možnosti
Foto

jasněže má problémy, vídívám ho stále víc prázdnější, jen Jančura to asi ještě neví.:-)To Leošek je jiný kabeňák.:-)

1 3
možnosti
Foto

Neřekl bych, pane Šišo. Když jsem s RJ začal jezdit na té trase (cca -5 let), byly připojeny 2 - 3 vagóny. Před 14 dny jsem jel z Phy do Pardubic a lokomotiva už táhla osm plných vagónů, cca 800 lidí.

A na vedlejší koleji stálo Prndolino, kde jsem napočetl jen asi 15 osob v celém vlaku. (140/430 Kč).

Leo už v Pa nestojí, ale dokud stávalo, jezdil jsem jím také. Srovnatelné s Jančurou. Snad jen aerodynamika stroje lepší, ale docela málo místa na nohy a nakonec i na PC. Skoro bych řekl, že Leo je tak nějak letecky turistický standard. Takový charter na kolejích.

3 3
možnosti
Foto

Je třeba víc konkurenční prostředí, aby si zákazníci mohli zvolit jak chtějí být přepraveni. Jenže dokud do toho bude zasahovat stát, bude ochraňovat monopolní zájmy různých podnikatelských  loby.

0 1
možnosti
JH

kdybych váš příspěvek upřesnil..pokud bude stát umožňovat slevy studentů, bude to špatné pro cestující

0 1
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.