Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Ještě bych vzpomenul málokdy zmíněnou postavu Ryszarda Siwiece, polského občana, který se na protest proti okupaci upálil měsíc po okupaci, v září 68.

1 0
možnosti
MS

K výročí 21.srpna dobrý text.

2 0
možnosti
Foto

V84í82t 36H87a13s91s17a49n

21. 8. 2014 15:34

Autor tímhle článkem dokázal, že názorově nestojí pouze na Ruské straně (jak mu v jeho některých předchozích blozích mnozí vyčítali). Za mě po dlouhé době karma.R^  VH

1 3
možnosti
MS

Pokud mě zrak nemate, tak o současném Rusku není v textu ani zmínka.

3 0
možnosti
Foto

To je zajímavé, tyto hrdiny velebíte, ale druhým dechem jste schopen omlouvat plíživou okupaci naší země islámem. Jste kam vítr - tam plášť...Rv

5 0
možnosti
Foto

J49a44n 97C42e17m62p41e43r

21. 8. 2014 14:27

No a to je přesně ten problém vás islamofobů. Vše přeháníte. nikdo ČR neokupuje ani okupovat nechce.

3 4
možnosti
TP

tentokrát od mě máte karmu

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.