Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám rád psy... i živé!;-D;-D;-D

4 0
možnosti
JO

Za osum pětek kilo? Dej mi toho jezevčika celyho.

4 0
možnosti
DK

To chce neco věčího, jezefčík je akorát tak mezi dva krajíce.

2 0
možnosti
JK
JD

viděl ste někdy, jak to funguje na námořní rybářské lodi? proti tomu je vánoční kaprová tradice vysoce humánní záležitost (a to ještě v milionkrát menším rozsahu)

4 0
možnosti
TP

T82o18m14á54š 31P66í63c94l

22. 12. 2014 20:08

Zajímavá kuriozita, když si zastánce islámu s jeho halal porážkami a vztahu ke psům vzpomene na kapry... Hnusné pokrytectví.

7 0
možnosti

Inu, když mezi jeho oblíbené veganské pokrmy patří blín, durman a muchomůrka červená, nelze se divit, že to má v hlavě pomotané :-)

2 0
možnosti
MK

Pane Cemper, že se nestydíte takhle týrat vánoční psy!

4 0
možnosti
LM

Ulice se topí v proudech krve )))...musím se ohlížet častěji, aby mě nějaká tsunami t krve naspláchla....)).....aktivisti všeho druhu budou za chvilku horší problém, než cikání, arabové atd.

3 0
možnosti
JD

tak ste udělal zase další krůček k tomu, aby více lidí považovali slovo "aktivista" za slovo ve slušné společnosti nepoužitelné

13 1
možnosti
SS

Dal vam -  = perfektni argumentace.

2 0
možnosti
Foto

No vida, minulý článek měl poměrně slušnou karmu! Honzo, svět se nezmění, ale mně se Vaše aktivity docela zamlouvají. Je to lepší, než když mladí pochodují a vyzývají k násilí i proti lidem. A ryba bolest cítí, stejně jako ostatní obratlovci - plazi, ptáci, savci.

2 5
možnosti
MT

A co je na psovi na pekáči špatného?

3 1
možnosti
SS

V Cine ci Korei - svatecni (troche drazsi) pochoutka ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.