Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Demagogie. Kapři např. na rozdíl od psů nemají neuroreceptory na vnímání bolesti, nemyslí, nevytvářejí si emoční vazby, nemají sny....  jsou to v podstatě živé konzervy. Příště zkuste místo psů děcka. Přirovnání ke kanibalismu by mohlo zabrat ještě líp.

4 1
možnosti
Foto

Vy si pohovíte, až dostanete rozum

2 0
možnosti
SS

Ten se z toho zblazni ....

1 0
možnosti
DT

Já myslím, že tohle zneužívání psů pro propagační účely je týrání zvířat.

8 1
možnosti
Foto

Ano, je zajímavé, že si stěžují, že způsobujeme kaprům stres a přim se ho sami dopustili na těch psech.

7 1
možnosti
PT

P10e44t56r 19T92o14m45e15k

22. 12. 2014 19:12

No je to hodně ubohé. Jako vždy když o něčem píše Cemper. Mně by Cempere fakt zajímal tvůj názor na islámský stát. Nějak jsi na ty muslimy zapomněl. To přece bylo tvoje téma. Najednou je ti jedno, že tvoji kámoši (nebo už ne ?) řežou lidem hlavy a slibují, že zavraždí klidně stamiliony lidí a řešíš vánoční kapry. Tak jak je to ?

3 1
možnosti
Foto

J31a40n 97C55e40m29p89e60r

22. 12. 2014 19:18

Za a nevím co Islámský stát má společného s článkem, za b jsem názor už napsal x krát. Islámský stát je totlitní dikttura pomtenců. Ať žije Kurdistán a miliony muslimů bojujících proti němu.

1 3
možnosti
MK

Proč ne. Dobře udělaný pes chutná jako srnčí. :)

3 0
možnosti

Moje máma kdysi dokonce jedla psí klobásky - ještě s nějakými kolegyněmi z práce. Když ten člověk řekl, že jsou ze psa, ty kolegyně ty klobásky v natráveném stavu vrátily, máma je pochválila :-)

Já bych taky byl schopen pozřít psa, i kdybych věděl, že je to pes...

1 0
možnosti
MT

Co konkrétně znamená název blogu..?8-o;-D

2 0
možnosti
JL

To je asi variace na některé dílo Jaroslava Haška...:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.