Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Tedy, to musí být kvalitní materiál co berete.....jinak to není možný.

5 1
možnosti
JR

J40a56r20a 26R98a72n27k

4. 1. 2015 1:00

;-)chvili mi trvalo, nez jsem prisla na to, o cem pisete, skoda, ze si nezjistite o tematu vice, nez se date do psani clanku, napsal jste dost velkou ptakovinu, Vy uz tu apokalipsu prozivate ted. Jedte se do Japonska podivat, osobne jsem podobny zakaz nevidela.

4 1
možnosti
SS

Jaktoze uz to neni v Hyde Parku??? Co delaji administratori blogu???

6 0
možnosti
LC

Máte pravdu pane Cempere. Českem zbytečně cloumá xenofobie. Přitom nám třeba nedávno jedna konvertitka v přímém přenosu slíbila (v Jílkové žvanírně), že my nemuslimové se nemáme čeho obávat. Zřídí prý pro nás vyhrazené areály. V Saudské Arábii se to osvědčilo.

18 1
možnosti
Foto

:-) mě jen udivuje, jak ze sebe někdo dokáže vypotit naprosto nesmyslný blábol v neuvěřitelně krátké době. Co to muselo dát práce - a přitom taková blbost ;-D .

11 1
možnosti
EP

Asi mu pomáhala Mašukinová nebo někdo z kriminálních přátel typu mistra Hasana...

8 0
možnosti
SB

Všem takovým lidem, jako jste Vy, pane Cempere, tady pravidelně opakuji toto:

Muslimské nebezpečí hrozí jak mně, který to nebezpečí shledává velice závažným, tak i takovým lidem, jako jste Vy, který to nebezpečí odmítá vidět.

Pro muslimy jste nečistý nevěřící pes úplně stejně jako já. Jestliže jednou posílí své pozice v Evropě natolik, že si budou moci dovolit zakroutit krkem mně, tak v té situaci si budou moci dovolit zakroutit tím krkem i Vám. Ani v nejmenším se nebudou ohlížet na to, že jste kdysi psal v jejich prospěch nějaké blogy. Jste pro ně stejný lidský odpad nehodný existence jako kterákoli jiná osoba nesdílející s nimi jejich náboženství.

21 0
možnosti
SS

Cemperovi zakrouti krkem drive (pokud se dostanou k moci) - diky jeho orientaci a puvodu ...

12 1
možnosti
LH

Perfektní! Karma...

2 13
možnosti
RH

Vy jste Okamura naruby. Blbec opačného typu..

15 0
možnosti
SS

"Můžeme s Tomiem Okamurou diskutovat o tom, proč když je sekta Óm Šinrikjó do značné míry založena na budhistickém učení, jak se tvrdí, proč veřejně a hlasitě neodsoudil zvěrstva a celé šílené zabíjení, které se ve jménu sekty Óm Šinrikjó dělo v Japonsku."

.

No v anglicke wiki tvrdi neco jineho - BTW nepsal jste ten prispevek do ceske verze wiki vy?

4 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.