Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

nejsem  katolík, ale je to další slátanina autora. Motiv nenávist ke křesťanství a vlastní kultuře a minimum vědomostí o katolictví, potažmo křesťanství.

1 0
možnosti
FS

Nebudu s vámi polemizovat, protože to nemá cenu a je to zbytečná námaha. Ale v diskuzi mě zarazila jedna věc. Napsal jste, že jste bisexuál. Můj názor je, a to jsem katolík, že homosexualita se nedá léčit. Ale, že je někdo bisexuál??? To na léčení asi bude, ne? To že je někdo heterák/homosexuál a jen tak si odskočí k stejnému/opačnému pohlaví, to mi spíš připadá jako nějaká libůstka.

2 0
možnosti

Jéňa má jasnou potřebu se stylizovat do role jakéhosi "anti-Konvičky", ale zatím se mu vede jen jakýsi smutný klaun, jenž u veřejnosti vyvolává kombinaci všeobecného veselí, pohrdání a lítosti :-)

Podobně jako Víťa Hassačert, který žije v sebeklamu, že je "nezávislý novinář" a dělá "objektivní a vyvážené" (foto)reportáže - nehledě k tomu, že se jen marně snaží skrýt svou frustraci a závist vůči úspěšnějším blogerům, když prohlašuje, že "píšou články jen pro karmu"...

3 0
možnosti
AV

A87d25a64m 41V32l57č85e22k

19. 2. 2015 9:27

Nejde lidi přesvědčit o tom, že Islám je božíkjůtabest? Tak se alespoň pokuste jejich nechuť přesměrovat jinam, nejlépe k tématu které je jim z historického, kulturního a společenského hlediska blíže. To co omlouváte u Islámu u tohoto tématu tvrdě zkritizujte. To co u Islámu vychvalujete zde nesmlouvavě odmítněte.

Takové jsou očividně myšlenkové pochody páně Cempera. Pokrytecký, arogantní a demagogický? Očividně. Novinář? Ani co by se za předkožku mrtvýho čokla vešlo.

0 0
možnosti
JF(

Už první věta a hrubka nehodná ani školáka 1. stupně základní školy, co k tomu ještě dodat. Nestydíte se?

1 0
možnosti
MK

Tak jsem se vrátil z kostela. Pěkné kázání měl pan farář , pěkné. Pak nás pomazal popelem z Velkých Losin a s pokojem v duši jsme se rozešli.

3 0
možnosti
MK

Sedmi ve Vegas a poslouchám písničku "Kladivo na čarodějnice" nějak jsem si vzpomněl na autora R^

2 0
možnosti
Foto

až vy a pan Hassan začnete dělat něco rozumného, to si všichni oddechnou

4 0
možnosti
Foto

Autor nezvládá ani prostou shodu přísudku s podmětem. Jak si lze myslet, že rozumí tématu o němž píše? 

Nerozumí. Jak ostatně už opakovaně prokázal při jiných příležitostech. Jen má klávesnici a drzost.

10 2
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.