Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

No a jaka je teda ta pravda, kdyz uz ji mate v nadpise? Je fakt, ze ten pribeh se mi take zda dost divny. Urcite se nestal presne tak, jak ho ten typek popisuje...

1 1
možnosti
JN

J14a61n 96N91o29v74á31k

18. 6. 2013 19:34

"V autobuse do mě strčil a dal pěstí do břicha, tak jsem ho tam trošku zpracoval, ..."

"Chlapec se tedy doznal, že útočníka napadl v trolejbuse, jen protože ho okřikl "nečum"." 

tak kdo teda koho napadl vy pravdohledači?

5 1
možnosti
VK

V podstate jste jen opsal to, co pred nekolika minutama napsal Jiri server Hrebenar. Pravda je, ze cely ten pribeh pusobi dost hollywoodsky, vcetne zoufalych vykriku udajne sestry obeti, ktera, jak jsem se dival, nema sveho brasku ani na facebooku. Snad si policie najde cas vysetrit pravdu, kdyz ma dost casu na pobihani v kuklach po Praze.

1 4
možnosti
OK

a co cekas jineho, nez  obvykly "vysledek" r jsou vzdy ti nevinni

5 2
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2240x
Narodil jsem se v roce 1986 a v současné době bydlím na Kolínsku. Snažím se propagovat etický způsob života k ostatním lidem (bez rasismu, homofobie, sexismu...) i zvířatům a přírodě (vegatariánství a ekologii) a také demokratické principy. Jsem administrátorem kampaně Proti projevům nenávisti. Dále se mj. podílím na projektu "S barvou ven", či ekologických aktivitách. Jsem řadový člen Strany zelených.